سلام
دخترونه
حرفهای خودمونی
درباره وبلاگ


مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما غافل از انکه خدا هست در اندیشه ما

پيوندها
قلب طلایی

تک داستان آموزنده
خرقه
عشق
شب مهتابی
دخترانه
دست نوشته های من
چپ دست
ابی دل
چیه....چیزی شده
دنیای خبر
bia 2
چمنزار بی پایان
تفریح و سرگرمی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دخترونه و آدرس hiba.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 156
بازدید دیروز : 384
بازدید هفته : 543
بازدید ماه : 664
بازدید کل : 84788
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

موضوعات
درد دل

نويسندگان
م-ه

آرشيو وبلاگ
تير 1390
خرداد 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 7 تير 1398برچسب:, :: 16:10 :: نويسنده : م-ه

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، بلاگر www.Bloger.Rozblog.Com



نظرات شما عزیزان:

رحمت الله
ساعت21:41---7 اسفند 1390
سلام وبلاگ بسیار جالبی داری به وبلاگم سری بزن و نظرت رو بگو!!ممنون پس منتظر قدم های گرمتون هستم

parak
ساعت17:06---8 شهريور 1390
سلام وب خیلی قشنگی داری من لینکت کردم خوش حال میشم من رو به اسم welcome لینکم کنی

mahsa
ساعت22:52---21 تير 1390
سلام عزیزم..
وبلاگ خوشگلی داری متنها هم عالی بودن و زیبا...
دوست گلم یه سری هم به من بزن نظرت واسم مهمه منتظرتم...


deliiiiiiiiiiii
ساعت17:45---12 تير 1390
علیک سلام مریم جونی گل خودم








الهی ...چه پیشی خوشگلی اینجاست


من عاااااااااشق نقاشی روی بومم،پاک یادمم رفته بوداااالان میرم وسایلم رو از توی انباری بیرون میارم....آخه واسه مدرسه ها جمش کرده بودم



خاب دیگه خوارررررررررر چه می کنی؟؟خوبی ؟خوشی؟


سهیل
ساعت13:43---9 تير 1390
سلام مریم جون خوبی
ممنون که برام دعا میکنی
زندگیم همشهمین دانشگاه بستگی داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: