پنج وارونه
دخترونه
حرفهای خودمونی
درباره وبلاگ


مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما غافل از انکه خدا هست در اندیشه ما

پيوندها
قلب طلایی

تک داستان آموزنده
خرقه
عشق
شب مهتابی
دخترانه
دست نوشته های من
چپ دست
ابی دل
چیه....چیزی شده
دنیای خبر
bia 2
چمنزار بی پایان
تفریح و سرگرمی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دخترونه و آدرس hiba.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 686
بازدید کل : 84810
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

موضوعات
درد دل

نويسندگان
م-ه

آرشيو وبلاگ
تير 1390
خرداد 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 13 خرداد 1390برچسب:, :: 2:45 :: نويسنده : م-ه




« پنج وارونه چه معنا دارد؟؟♥

خواهر کوچکم این را پرسید♥

من به او خندیدم♥

کمی آزرده و حیرت زده گفت♥

روی دیوار و درختان دیدم♥

بازهم خندیدم♥

گفت دیروز خودم دیدم♥

مهران پسر همسایه پنج وارونه به مینو میداد♥

آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید♥

بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم♥

بعدها وقتی غم♥

سقف کوتاه دلت را خم کرد♥

بی گمان می فهمی♥

پنج وارونه چه معنا دارد


نظرات شما عزیزان:

نیوشا
ساعت16:44---23 خرداد 1390
وب خیلی قشنگی داری بهت تبریک میگم به ما هم یه سر بزن خوشحال می شم

gimg83
ساعت2:24---16 خرداد 1390
مريم عزيزم با سلام
بدون هيچ تعارفي وب قشنگي داريد با يه ديزاين ( قالب ) زيبا ، اميدوارم هميشه موفق و سربلند باشيد.
ضمنا" من شما را لينك كردم لطفا" من را با عنوان (( دنياي خبر )) و با آدرس : http://gimg83.loxblog.com لينك كنيد .
با تشكر و احترام : gimg83


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: